موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

انشا من!

به نام خدا

باران

     زمستان که فرا می رسد، آسمان مسخّر ابر های باران زا می شود. ابر ها می آیند و می روند و هر بار با سخاوت خود، زمین تشنه را سیراب می کنند. با رعد برق غرش می کنند و با رنگین کمان زیبایی توصیف ناپذیری را به انسان ها هدیه می دهند. گاهی هم زیاده روی می کنند و پس از چند روز بارش بی وقفه زمین تشنه را سیراب می کنند و سیراب تر. تا آن جا که بالاخره دیوی به نام سیل از خواب بر می خیزد و تلافی سخاوت ابر ها را در می آورد و همه زحمات این سپاهیان آسمان را بر باد می دهد. این غول سال هاست که به خواب رفته و ابر ها آن قدر بخیل شده اند که خواب غول سیل سنگین تر شده است.

     زمستان هم با همه بارش های سبک و سنگینش به پایان می رسد و آن گاه حاصل باران ها و رفت و آمد ابر ها در بهار نمایان می شود. جوانه های گیاهان، آرام آرام از دل خاک مرده بیرون می آیند و بر زمین فرشی سبز می گسترانند و این بار زمین مس[ر سبزه ها و گیاهان بی شمار می شود.

لَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الأَرْضَ فِرَاشًا وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّكُمْ.....

همان [خدايى] كه زمين را براى شما فرشى [گسترده] و آسمان را بنايى [افراشته] قرار داد و از آسمان آبى فرود آورد و بدان از ميوه‏ها رزقى براى شما بيرون آورد....           (بقره/22)


نظرات شما عزیزان:

شبیر علیخانی
ساعت13:41---9 بهمن 1390
سلام شما رولینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید درغیر این صورت لینک شما غیر فعال خواهد شد .
شبیر علیخانی مدیر وبلاگ ادیان شناسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 923
بازدید کل : 39839
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User